Odbierz pierwszy w Polsce ilustrowany album inspiracji EB.
1
25 lekcji EB - wyjątkowy alfabet marki pracodawcy
2
25 ekspertów i liderów opinii HR
5555 egzemplarzy drukowanych do odebrania
3
Pragniemy, aby EBecadło zainspirowało społeczność HR.
Poniżej instrukcja jak otrzymać książkę w limitowanej wersji drukowanej:
1
2
Pracujesz w Dziale HR? Jeśli tak - ten kolekcjonerski egzemplarz trafi do Ciebie!
Uzupełnij swoje dane służbowe w formularzu.
Wybierz Paczkomat InPost, do którego wyślemy książkę.
3
Oddajemy w Wasze ręce „EBecadło. Elementarz marki pracodawcy” - wyjątkowy sposób na podziękowanie społeczności HR za wiele lat świetnej współpracy.
Nasza kolejna książka jest tym razem podróżą przez smaki EB, łączącą edukację z nostalgicznym powrotem do czasów szkolnych.
Inspiracją dla projektu był oczywiście legendarny „Elementarz” Mariana Falskiego oraz wiersz „Abecadło” Juliana Tuwima, jednak w naszej wersji każda litera alfabetu odpowiada za inny obszar employer brandingu.
Podręcznik łączy teorię z zajęciami praktycznymi, ponieważ definicję każdego zagadnienia uzupełnia EB-owe case study oraz ćwiczenia na końcu.
Dodatkowo każdej definicji towarzyszy malarska metafora - unikalna ilustracja autorstwa wielokrotnie nagradzanej artystki Katarzyny Boguckiej.
Pomysłodawca „EBecadła” i autor kultowej "Książki kucHRskiej", która podbiła serca i kubki smakowe społeczności HR w 2024 roku.
Tomasz Słoma
Group Head of B2B Marketing & PR w eTutor i ProfiLingua
Pierwsze 5555 osób z HR otrzyma limitowaną wersję drukowaną prosto do Paczkomatu!
Katarzyna Bogucka
Urodzona w 1985 roku. Obroniła dyplom z malarstwa na Wydziale Sztuk Pięknych UMK w Toruniu. Laureatka wielu nagród oraz wyróżnień, m.in. wyróżnienia Bologna Ragazzi Award w kategorii Book&Seeds za „Wytwórnik kulinarny”. Ilustratorka działająca na wielu frontach. Jej prace można zobaczyć zarówno na łamach prasy, w książkach dla dzieci (także autorskich), w animacji, street arcie jak i szeroko pojętym designie. Różnorodność wyzwań sprawia, że kolejne prace zaskakują oryginalnością, a jednocześnie są spójne z bardzo charakterystycznym stylem autorki. Jej znaki rozpoznawcze to geometryczne, nowoczesne sylwetki i kształty oraz niebanalna kolorystyka. Między współpracą z instytucjami kultury a klientami komercyjnymi znajduje czas na własne projekty, np. plakaty domowe oraz ręcznie robione kolaże.
nioska.com
Eksperci, których zaprosiliśmy do współtworzenia
EBecadła - elementarza employer brandingu
Tomasz Słoma
Od 18 lat pomaga firmom we wdrażaniu strategii motywacyjnych opartych o rozwój umiejętności językowych pracowników. Wspiera kompetencyjne metamorfozy – z organizacji do organizacji „uczącej się”. Twórca programu „Tarcza Językowa dla firm” oraz autor e-booka pt. „Jak benefity językowe wspierają budowanie wizerunku pracodawcy?” oraz "Książki KucHRskiej"
Katarzyna Bogucka
Ilustratorka działająca na wielu frontach. Jej prace można zobaczyć zarówno na łamach prasy, w książkach dla dzieci(także autorskich), w animacji, street arcie jak i szeroko pojętym designie. Różnorodność wyzwań sprawia, że kolejne prace zaskakują oryginalnością, a jednocześnie są spójne z bardzo charakterystycznym stylem autorki. Jej znaki rozpoznawcze to geometryczne, nowoczesne sylwetki i kształty oraz niebanalna kolorystyka.
Pomysłodawca
Zilustrowała
Pomysłodawca EBecadła.
Group Head of B2B Marketing & PR w eTutor i ProfiLingua
Ilustratorka
Wypełnij formularz
Wypełnij formularz i pobierz e-book.
Pierwsze 5555 osób z Działów HR otrzyma wersję drukowaną prosto do Paczkomatu!
LangMedia sp. z o.o. ul. Rapackiego 5, 53-021 Wrocław, NIP: 6711762204, REGON: 320522802, KRS: 0000306795 (VI Wydział Gospodarczy KRS przy Sądzie Rejonowym dla Wrocławia-Fabrycznej)